zasady rekrutacji - Canadian Executive MBA (CEMBA) -> Portal o studiach executive MBA - Strona główna

Studia Executive MBA:

Canadian Executive MBA (CEMBA)

zasady rekrutacji

Nabór odbywa się na podstawie analizy wymaganych dokumentów i listów referencyjnych, testu z języka angielskiego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Rekrutacja jest prowadzona w sposób ciągły do momentu skompletowania pełnej grupy:
  1. Wypełniony formularz zgłoszeniowy,
  2. Test z języka angielskiego.
  3. Dyplom ukończenia studiów wyższych.
  4. Tłumaczenie dyplomu na język angielski (musi być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  5. Oryginalna transkrypcja ocen (jeśli po polsku musi być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  6. Trzy listy referencyjne.
  7. Dokumenty potwierdzające 4 lata doświadczenia zawodowego.
  8. List motywacyjny w języku angielskim
  9. CV z szczegółami dotyczącymi wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
  10. Trzy zdjęcia (paszportowe).

Po weryfikacji dokumentów kandydat zapraszany jest na rozmowę kwalifikacyjną prowadzoną w języku angielskim przez kanadyjskiego koordynatora. Celem rozmowy jest ocena kandydata jako przyszłego studenta programu MBA. Po rozmowach i weryfikacji dokumentów dokonuje się wyboru najlepszych kandydatów.